2016. május 07. 18:24 - kamionsofőr

Bliccelős adoma

Reggel az 1-es villamossal utaztam. Bérletem már rég nem volt, de vonaljegyet lyukasztani nem volt szívem. Ezért bliccelés mellett döntöttem.
Rossz előjelek fogadtak: a megállóban két rendőrrel egy jegyellenőr állt. Kivártam és bejött: nem szálltak fel a szerelvényre. De a villamosan éber maradtam. Első kocsiba szálltam fel, hogy egyből kiszúrjam az ellenőröket a megállókban. Gyanakodva mértem végig az utasokat, ki lesz az, aki karszalagot húz. Idegesen kerestem meg újra és újra a zsebemben a szűz vonaljegyet. Rettegve vártam a jegyellenőröket.
Puskás Stadion megállóban vörös sapkás, gépfegyveres rendőröket (vagy katonákat?) pillantottam meg.

Van annál rosszabb dolog is, mint hogy bliccelésen kaphatnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvanapalacsintaban.blog.hu/api/trackback/id/tr988694238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása