Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2013. július 21. 17:39 - kamionsofőr

Szőke herceg

A mesék világától nem messze a szőke srác találkozott a barátjával. Véletlenül futottak össze, de ha már így alakult leültek, hogy megbeszéljék az előző estét.
- Mi volt ez a tegnapi kalandod? - kérdezte a barát. - Úgy kellet a csajt kihúzni az árokból.
- Nem én voltam!
- Igen tuti valaki más volt, úgy ahogy nem te mentél körbe óvszert keresgélve.
- Így van. Örülök, hogy megbeszéltük.
- Na, elég a poénból. Kérlek, mond el mi volt. Jössz ennyivel, mert én vittem haza a csajt.
- Hát én nagyon részeg voltam - kezdte a történetet a szőke srác - , nem is tudom azt a csajt, hogy szedtem fel. Egyszer csak ott volt mellettem, és erősen kapaszkodott belém. Lehet a pia miatt, de nézett ki annyira jól, hogy "egyéjszakás kalandnak" jó legyen. De annyira nem volt okés, hogy ne tagadjam le. Elvittem a bokrok felé - vagy ő vitt engem? - ott meg elkaptam és smároltam vele. Mit ne mondjak, bénácska volt. Aztán hirtelen odahajolt hozzám és azt mondta nekem, hogy csináljuk. Bementünk az akácosba. Tudod a kocsma mellett van az a szakadék, aminek az alján van a vasúti sínek. Egész meredek oldal végig akácos.
- Volt szerencsém pár tövishez belőle.
- Odamentünk. Elég meredek, de találtunk egy viszonylag jobb helyett. A blézerét bedobta a bokrok közé. Én elkezdtem a lehúzni a gatyáját, ami nehezen ment, ezért levette a csaj a cipőjét. Utána nem is húztam le a farmerjét, magától leszedte. Ott még smároltunk mikor eszembe jutott a gumi. Akkor mentem körbe kérdezősködni. Csak közben a haverom, aki hazavitt volna, szólt, hogy indulna. Gyorsan visszamentem a csajhoz, csókolóztunk, de amikor hallottam, hogy a haverom a nevemet ordibálja, bocsánatot kértem és feljöttem.
- Elég szemétül, ott hagytad.
- Őszintén, jobb is, hogy nem történt végül semmi sem.
Csendben ültek pár percig. A barát szólalt meg előbb.
- Ismerem a csajt. Kicsit gáz. Tizenkilenc éves, elmegy bulizni, és mindig vállalhatatlanul részeg lesz. Tudtommal pasija se volt, még ilyen kalandjai se. Ez lett volna neki az első alkalom.
A beálló csend jobban megnyomta az utolsó mondatot. A szőke srác kínosan oldalra nézett.
- Bár nem kérdezted, azért elmondom mi volt a csajjal utánad - törte meg a csendet a barát. - Eltűntél, mivel ismerem a csajt, odamentem az akácos szélére. Egyszer csak előjött egy csőtopban. Már vittem egyszer részegen haza, ezért mondtam neki, hogy jöjjön, így nem maradhat itt. De elkezdte, hogy a táskája nélkül nem megy, tízezer forintja van benne. Gyorsan megtaláltam, az akácos szélénél ott volt. Ezután a farmerja és a cipője után sírt. Bementem az akácosba megkeresni, de egyből el is estem, mivel hirtelen lesz meredek.  Nézd a karomat, még az arcomon is vannak vágások.  Összeszedtem magamat, és mobilom fénye mellett beljebb mentem.  Szitkozódva jöttem fel. Mondtam neki, hogy menjünk. Ő sehogy se akart a ruhák nélkül jönni. Nagy nehezen rábeszéltem, hogy majd holnap, világosban visszajön megkeresni őket, és hogy az embereket elkerüljük, így nem kell szégyenkeznie, hogy nadrág és cipő nélkül van. Már öt perce sétáltunk, amikor észrevettem, hogy nincs meg a táskája. Leültettem egy ház mellé, visszamentem érte. Képzelheted, ugyanott volt, ahol eredetileg megtaláltam. A csaj is ott volt, ahol hagytam. Ráadtam a pulóveremet, utána simán hazavittem.
- Te egy hős vagy. Nem is értem minek vitted haza, nem is veled jött.
- A barátnői nem is keresték őt. Ha ott hagyom képes tovább keresni a ruháit, elesik, elüti egy vonat, vagy valami hasonló. Jobbnak találtam elvinni, és így legalább én is hazamehettem. És felülkerekedett bennem az úriember. Igen. Hős voltam.

- Hallottam mit műveltél tegnap. Már meg sem lepődtem azon, hogy haza kellett téged vinni. De az mi, hogy majdnem megbaszott egy srác a bokrok között?! Észnél voltál? Ez nagyon gáz, miért nem tudsz kevesebbet inni és nem művelni ilyeneket? Én már szóltam neked erről, hogy nem kéne, mégis folyton ezt csinálod.
A szőke csaj fapofával hallgatta a barátnőjét. A srácos résznél megrándult a szája, mint ha mosolygott volna.
- Ne gyűlölj légy szíves. Ezért ne. Én tudom hol a határ.  Nem voltam részeg, egyedül is hazajutottam volna. A srác pedig...saját döntésem volt, hogy odamentem vele. Nem kell taj részegnek lenni, hogy elmenj valakivel, még ha bokorba visz...
- Jó, de te még senkivel se voltál. Ne egy nőcsábásszal kezd el.
- Ezt te nem érted! Igazad van normális pasit kéne keresnem. Csak nekem nem jön össze szerelem. Mert egy lúzer vagyok. És ebből elegem lett.
- Elég ribancos, már bocsi, hogy valaki így akarja elveszíteni a szüzességét.
- Ez csak úgy jött, jól akartuk érezni magunkat.
- Ne magyarázkodj! Örülj, hogy valaki hazavitt, és nem lett bajod.
A szőke csaj közelebb hajolt.
- Örülök, hogy ilyen barátaim vannak, akik észhez térítenek. Nem lesz ilyen többe, csak tudod én már letettem arról, hogy szerelemből fekszem le. A szőke herceget sehol se találom. Már kivagyok tőle. És emiatt megváltozott a szemléletmódom. Szeretnék végre valakivel együtt lenni. Tudom nem jó ez, de ezt tette velem, hogy folyton egyedül vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvanapalacsintaban.blog.hu/api/trackback/id/tr985417510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása